2022-09-19 Kultura · Cultura

Udazkenari Ongi Etorria kulturgunean

Opera eta zarzuela doinuez emango zaio urtaroari ongi etorria

Irailaren 20an, asteartez, 19:00etan, egingo zaio ongietorria udazkenari Kulturguneko karpan. Lourdes Moratinos sopranoa eta Javier Molina baritonoarekin osatzen duten bikoteak dakarren proposamen musikala da hau.

Bikoteak, opera hariak eta zarzuela zatiak interpretatuko dituzte, publikoaren gozamenerako.

“Artearekin terraza” dinamika kulturalaren parte da ikuskizuna, kulturguneko karpan garatuko dena.

Sarrera dohakoa izanen da, aforoa bete arte. Barañaingo udaleko kultur arloak antolatzen du ekimena.

Honetaz gain, kurtso hasierarekin batera, hamaika ekimen cultural ezberdin aurkeztu ditu kulturguneak. Hauek, Plazaberriren agendan edota udaletxearen webguneak topatu daitezke.

Itzulpena > Traducción

Bienvenida al otoño en el centro cultural

La época del año será recibida con sonidos de ópera y zarzuela

El martes 20 de septiembre, a las 19:00 horas, se dará la bienvenida al otoño en la carpa del centro cultural. Esta es una propuesta musical que trae el dúo que forman la soprano Lourdes Moratinos y el barítono Javier Molina.
El dúo interpretará hilos de ópera y fragmentos de zarzuela, para deleite del público.
El espectáculo forma parte de la dinámica cultural terraza con el arte, que se desarrolla en la carpa del centro cultural.
La entrada será gratuita hasta completar aforo. La iniciativa está organizada por el área de cultura del ayuntamiento de Barañáin.
Además, con el inicio del curso, el centro cultural ha presentado un sinfín de actividades culturales. Estas pueden consultarse en la agenda de Plazaberri o en las páginas web del Ayuntamiento.

Diseño y desarrollo Tantatic