2020-10-27 Kultura · Cultura

Erakusketa Etxepare saria

Urriaren 22tik azaroaren 6ra. María Luisa Elío liburutegian.

Nafarroako hanbat toki entitatek, haien euskara zerbitzuen bidez, Etxepare sariak antolatzen dituzte euskaraz sortutako haurrendako album ilustratuak saritzen dituztenak urtero. Izan ere, euskaraz argitaratzen diren album gehienak itzulpenak dira, eta ez euskaraz sortuak.

Kontuan izan behar dugu albumak dituen ezaugarriengatik garestia dela bere produkzioa. Argitaratzeko zailtasun hori bihurtzen da, hain zuzen, albumak sortzeko oztopo nagusi. Beraz, Etxepare sariaren helburuak betetzeko ez da nahikoa saria ematearekin, lanak argitaratzen ere lagundu behar da, eta, horiek horrela, liburuak argitaratu egiten dira Pamiela argitaletxearen eskutik.

Orain arte plazaratutako liburu guztien erakusketa da hau, guztiak ere kalitate handikoak eta euskal literaturaren alorrean erreferentziazkoak. Ikusgai dauden lanen artean eskarmentu handiko egileenak daude, baina beste askok beren burua Etxepare sariaren bitartez eman dute ezagutzera. Euskal literaturan album irudiidunaren alorrean egun egiten denaren isla da erakusketa.

Itzulpena > Traducción

Exposición Premio Etxepare

Del 22 de octubre al 6 de noviembre. Biblioteca María Luisa Elío.

Varias entidades locales de Navarra, a través de sus servicios de euskera, organizan anualmente los Premios Etxepare saria, que premian los álbumes ilustrados para niñas y niños creados en euskera. De hecho, la mayoría de los álbumes que se publican en euskera son traducciones, y no creadas en euskera.

Tenemos que tener en cuenta que las características que tiene el álbum su producción es cara. Esta dificultad para publicar se convierte en el principal obstáculo para la creación de álbumes. Por lo tanto, para cumplir con los objetivos del premio Etxepare saria no basta con dar l premio, hay que colaborar también en la publicación de los trabajos, y así, los libros se publican de la mano de la editorial Pamiela.

Se trata de una exposición de todos los libros publicados hasta la fecha, todos ellos de gran calidad y de referencia en el ámbito de la literatura en euskera. Entre los trabajos que se exhiben se encuentran los autores y autoras de gran experiencia, pero otros muchos se han dado a conocer a través del premio Etxepare saria. La exposición es un reflejo de lo que se hace actualmente en la literatura en euskera, en el campo de los álbumes ilustrados.

Diseño y desarrollo Tantatic