2017-2018 ikasturtean eskolaz kanpoko jarduerak euskaraz egiteko diru laguntzak

Argazkia: Saretik hartua.

Eskaerak Herritarren Arreta Bulegoan aurkezteko epearen bukaera, 2018ko martxoaren 9a izanen da

Barañaingo Udalak 2017-2018 ikasturtean, zehazki 2018ko urtarriletik ekainera (ikasturtearen 1. eta 2. hiruhilekoak), Barañaingo Haur, Lehen eta Bigarren Hezkuntzako ikastetxeetan eskolaz kanpoko jarduerak egiteko diru-laguntzen eskaera eta ematea arautzen duen deialdia ezarri du.

Deialdiaren helburuak euskarazko irakaskuntza hobetzera zuzendutako ekimenak babestea izanen da, esate baterako, eskolaz kanpoko jardueren bidez eta esparru akademikotik kanpoko euskararen erabilerarako programen garapenaren sustapenarekin.

 

Itzulpena > Traducción

Convocatoria para la realización de actividades extraescolares en euskera 2017/2018

Fin de plazo de presentación de solicitudes en la OAC el 9 de marzo de 2018. El Ayuntamiento de Barañáin establece la siguiente convocatoria de subvenciones por la realización de actividades extraescolares en los centros de Educación Infantil, Primaria y Secundaria de Barañáin, durante el curso escolar 2017-2018 y concretamente para el periodo enero-junio de 2018 (trimestres 2º y 3º )

Los objetivos son dar soporte a las iniciativas encaminadas a la mejora de la calidad de la enseñanza en euskera, mediante la realización de actividades extraescolares, y fomentar programas de uso del euskera en ámbitos no estrictamente académicos.

Diseño y desarrollo Tantatic