2019-10-08 Kultura · Cultura

‘Ostegun, historiaz jardun’ zikloak bueltan dira urriko ostegunetan

Argazkia Thomas Kelley Unsplash-en

Kultur Etxeak Geronimo de Ustaritzeko Institutu historikoak urriko ostegunetan “Ostegun, historiaz jardun” zikloa eskainiko du. Nafarroako historiaz ikasteko aukera berri bat izanen da berriz. Sarrera doakoa da eta ostegunero Kultur Etxeko Erabilera Anitzeko aretoan izanen dira arratsaldeko 19:00etan.

Lehengoa datorren ostegunean ospatuko da hilaren 17an, Alvaro Adot Unibertsitateko irakasleak eskeinitako "Catalina de Foix: perfil de una reina renacentista" hitzaldia izanen dugu.

Urriaren 24ean, Emilio Majueloren eskutik Euskaltzaindiako sortzaileetako baten bizitza ezagutu ahal izango dugu "Arturo Campion en la Navarra de finales del XIX y principios del XX".

Azkeneko ostegunean, urriaren 31an, Gemma Pierola, emakumeen ekarpenak ikustarazteko lanean diharduen historialariak "mujeres republicanas" izenburupean hitzaldia eskeiniko du.

Itzulpena > Traducción

Los jueves con la historia están de vuelta

Este nuevo ciclo de ‘Jueves con la historia” posibilitara continuar conociendo la historia de Navarra.

Esta organizado por el Instituto Gerónimo de Uztáriz de historia y patrocinado por el Gobierno de Navarra. La entrada es gratuita y el programa se desarrollará en la Sala de Usos Múltiples de la Casa de Cultura todos los jueves a las 19:00.

La semana que viene, 17 de octubre, el profesor de Unviersidad Alvaro Adot presentará la charla "Catalina de Foix: perfil de una reina renacentista" 

El jueves 24, Emilio tendrá lugar la charla "Arturo Campion en la Navarra de finales del XIX y principios del XX" de manos de Emilio Majuelo, historiador.

Por último, el 31 de octubre, Gemma Pierola,historiadora comprometida con la visibilización de las aportaciones de las mujeres, ofrecerá la charla "mujeres republicanas",.

Diseño y desarrollo Tantatic