2021-12-22 Kultura · Cultura

Olentzero, Mari Domingi, Aita Noel eta Errege Magoen izenean Barañaingo haur guztientzako gutuna zabaldu du Udalak

Testuan, haurrei gutunak laister idaztea gomendatzen diete, eta hauek Udaletxean jarritako postontzi haundi batean sartu, beti ere agintariek gomendatzen dituzten segurtatun-neurri guztiak gordeta.

Bestetik, haurrak euren etxeetako lehioak apaingarri bitxiekin apaintzera animatzen dituzte gutunean. Etxeetako leihoak eta balkoiak apaintzea eskatu dute, “jakin dezagun etxe horretan haur bat dagoela, gutun bat idatzi diguna eta gau batez goizaldean, bere nahiak betetzera hurbilduko garela espero duena”.

Gainera, apaindutako leihoaren edo balkoiaren argazkiak, cultura2@baranain.composta elektronikora urtarrilaren 5a baino lehen bidaltzea eskatu dute gutunaren sinatzaileek. Argazkiak Barañaingo Udalaren webgunean zintzilikatu eta haurrentzako liburu bat zozketatuko da.

Bukatzeko, Barañaingo haurrak asko maite dituztela adietazi dute.

Itzulpena > Traducción

El Ayuntamiento ha difundido una carta para todos los niños de Barañáin firmada por Olentzero, Mari Domingi, Papá Noel y los Reyes Magos

En el texto, se recomienda a los niños y niñas que escriban las cartas pronto y que las depositen en un gran buzón instalado en el Ayuntamiento, respetando todas las medidas de seguridad que aconsejen las autoridades.

Por otro lado, animan a los niños y niñas a decorar las ventanas de sus casas con curiosos adornos. Han pedido que se decoren las ventanas y balcones de las casas, “para que sepamos que en esa casa hay un niño que nos ha escrito una carta y que espera que nos acerquemos a cumplir sus deseos”.

Además, los firmantes de la carta solicitan que las fotografías de la ventana o balcón decorados se envíen al correo electrónico: cultura 2@baranain.com antes del 5 de enero. Las fotografías se colgarán en la web del Ayuntamiento de Barañáin y se sorteará un libro infantil.

Por último, han señalado que quieren mucho a los niños de Barañáin.

Diseño y desarrollo Tantatic